El 24 de febrer de 2012 hem presentat a l’Ajuntament aquestes instàncies
Registre entrada 490
Ma. Teresa Castañer Vivas en representació del grup municipal Compromís per Cornellà (CpC)
Exposa:
Vist que:
· El document de l’1 de juny de 2011 i amb registre de sortida 774, en el que s’exposen el tràmits a seguir per a la liquidació de l’anterior Corporació i la constitució de l’actual diu:
II.- Tràmits previs per a la constitució de la nova Corporació
Rectificació Inventari General: d’acord amb els articles 104 i 105 del Decret 336/1988, de 18 d’octubre, pel qual s’aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals de Catalunya, s’hauria d’haver procedit a la rectificació anual de l’inventari general, tràmit que no s’ha pogut realitzar, doncs l’inventari general de l’ajuntament de Cornellà del Terri s’hauria de reelaborar de nou, essent necessària una revisió i actualització a fons del mateix
· En la sessió informativa,oberta al públic de l’11 de novembre 2011, per explicar els pressupostos es va dir que en cas que fos necessari, per cobrir despeses, l’ajuntament es podria vendre una part del seu patrimoni.
CpC considera que és necessari que l’Inventari general de l’ajuntament de Cornellà del Terri es revisi i s’actualitzi.
Sol·licita:
Que s’elabori un pla de treball per tal d’aconseguir, en un temps raonable, dotar a l’ajuntament d’un Inventari general actualitzat.
Registre entrada 491
Ma. Teresa Castañer Vivas en representació del grup municipal Compromís per Cornellà (CpC)
Exposa:
Que en el ple del dia 9 de gener de 2012 , en l’apartat de precs i preguntes, vam demanar l’estat de tresoreria i relació de factures pendents de pagament a 31 de desembre de 2011. Se’ns va informar que en aquell moment encara no ho tenien.
Que a dia d’avui encara no tenim aquesta informació.
Sol·licita:
Demanen que se’ns faci arribar l’estat de tresoreria i relació de factures pendents de pagament a 31 de desembre de 2011.
Registre entrada 492
Ma. Teresa Castañer Vivas en representació del grup municipal Compromís per Cornellà (CpC)
Exposa:
Que en la sessió extraordinària del ple de l’Ajuntament, celebrada el dia 31 d’octubre de 2011, l’alcalde Sr. Pere Vila i el regidor d’hisenda Sr. Josep Masssanella van manifestar la seva voluntat de dur a terme una revisió cadastral, ja que l’ultima revisió es va fer l’any 1985.
Que aquesta mateixa voluntat es va expressar en al sessió informativa, oberta al públic, de l’11 de novembre 2011
Que CpC, tal i com ja va expressar en la sessió del ple, també pensa que dur a terme aquesta revisió és imprescindible.
Sol·licita:
Informació sobre el resultat de les gestions fetes fins a dia d’avui per aconseguir la revisió cadastral, i de les previsions que d’aquestes gestions se’n deriven.
Registre entrada 493
Ma. Teresa Castañer Vivas en representació del grup municipal Compromís per Cornellà (CpC)
Exposa:
Que la situació de crisi que vivim demana que s’apliquin polítiques d’estalvi.
Que CpC pensa que es podria estalviar en el servei de recollida d’escombraries modificant la distribució dels contenidors , eliminant aquells que tenen una utilització escassa i repensant la freqüència i els itineraris de recollida.
Sol·licita:
Que des de l’àrea de medi ambient d’aquest ajuntament es faci un estudi d’aquest servei i, una vegada fet, es busqui la forma de fer-lo més rendible per aconseguir una reducció de les despeses que genera.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada