SOL·LICITUDS PISCINA MUNICIPAL I RESPOSTES DEL SR. ALCALDE


Registre 2243 8 de setembre 2015


Ma. Teresa Castañer Vivas, amb i domicili al C/ Carme 45 de Cornellà del Terri, en representació del grup municipal CpC-ERC


Exposa:
Atès que dintre de pocs dies tancarà la piscina municipal.

Atès que segons la informació que tenim durant aquest estiu 2015 s’han fet un nombre més elevat d’abonaments que en anys anteriors.

Atès que segons noticia de Ràdio Banyoles i vist a twitter de Salvador Coll, Cornellà s’ha inscrit al servei d’assessorament en polítiques de Govern Obert de la Generalitat.

Per tal de poder millorar el servei de la piscina la propera temporada:

Sol·licita:
Que es faci una consulta al tots els abonats per tenir coneixement de la seva opinió respecte el funcionament de la piscina i, en base a la seva informació, millorar aquest servei la propera temporada.







M. Teresa Castañer

Representant de CpC-ERC

Cornellà del Terri, 7 de setembre 2015




SR. ALCALDE-PRESIDENT DE L’AJUNTAMENT DE CORNELLÀ DEL TERRI


RESPOSTA SR ALCALDE

 



CONTRA RESPOSTA CpC- ERC



Registre d’entrada  2854  19 novembre 2015


Sr. Salvador Coll Baucells , alcalde de Cornellà del Terri

En resposta a la carta, registre de sortida 896 de 6 octubre 2015 voldríem fer una sèrie de consideracions:

No es pot donar la mateixa validesa a una consulta feta parlant amb gent que a les respostes fetes, per tots els usuaris de la piscina, en una enquesta ben preparada. Els resultats d’una enquesta són analitzables, des del punt de vista de diferents paràmetres, i quantificables , es pot saber quin nombre de persones coincideixen en una mateixa demanda i per tant prioritzar les actuacions. Per tant considerem que la proposta d’enquesta és molt millor que la conversa-consulta.

És cert, i ens en hem d’alegrar, que els resultats de la utilització de la piscina han estat molt bons. No hem d’oblidar però, que aquesta és una característica de la majoria de les piscines i, en part, s’ha d’atribuir a les condicions climatològiques de l’estiu passat.

El resum que es fa a la carta dels comentaris i millores que han proposat els usuaris amb els que heu parlat coincideix amb els comentaris que hem rebut nosaltres. Hi ha però una demanda que no figura entres les de la carta, s’hauria de millorar la neteja dels vestuaris, potser no n’hi ha prou amb una vegada al dia i, caldria fer un repàs al migdia. Hem han dit també que caldria revisar les lloses del voltant de la piscina i eliminar els perfils tallants.

Segons els informes de Dipsalut ,registre d’entrada 1734 de 8 juliol 2015 i 2181 de 2 de setembre de 2015, l’aigua de la piscina té, en tots dos anàlisi, “un valor del pH fora dels valors indicats en la normativa vigent, es determina l’índex de Langelier, obtenint un límit inferior al límit inferior, fet que indica que l’aigua té tendència corrosiva”. Cal tenir molt present aquest aspecte i per la propera temporada tal com es recomana en els informes de Dipsalut “Revisar el funcionament del sistema regulador de pH i biocida”.

Quan us referiu a la revisió del preu per hores, us volem recordar que és una demanda que nosaltres ja vam fer en la modificació de les taxes de la piscina i que en aquell moment es va descartar totalment.

Demanem informació escrita dels ingressos i les despeses que ha suposat l’obertura de la piscina l’estiu del 2015.

Esperem que aquestes informacions contribueixin a millorar el servei de la piscina del proper estiu.




M. Teresa Castañer

Representant de CpC-ERC

Cornellà del Terri, 18 de novembre 2015


...




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Programa electoral Compromís per Cornellà 2023